Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 24 de mayo de 2015

La distancia (a los mios deleres)


Nunca más sentisti tu, falar de mi,
anque yo siguí, pensando en ti,
de toa esta murnia que quedó,
tanto tiempu yá pasó
y enxamás t'escaecí.

Cuantes veces pensé que tornaría
y dicite que’l mio amor nun camudó,
pero'l mio silenciu me torgó
y na distancia muerro día a día,
ensin sabelo tu.

El restu d'esi’l nuesu amor finó,
bien lloñe y aventáu uquier que voi,
viviendo nel pasáu aínda toi,
anque too yá camudó,
sé que nun t’olvidaré.

Cuantes veces pensé que tornaría
y dicite que’l mio amor nun camudó,
pero'l mio silenciu me torgó
y na distancia muerro día a día,
ensin sabelo tu.

Cavilgué dexar d'amate d'una vez,
resultó mui abegosu y carecí;
si daveres, amor, pienses en mi,
ten presente si entemez
 a esti que nun t’escaez.

Cuantes veces pensé que tornaría
y dicite que’l mio amor nun camudó,
pero'l mio silenciu me torgó
y na distancia muerro día a día,
ensin sabelo tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario