Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 1 de junio de 2010

DOLCE PUNTOS DE ZREIZAS


Inda nun escaecí la sapada que diera nel !!ombu, fai unos años, al fender las escaladas, de la echaba un gabitu pa pañar mazanas na pequena península de Santu Adrianu, a la vera’l Narcea. Tampoco, de la que m’enganché nuna espetera fierro al blincar d’un teyáu; nin siquiera, de la que cascara la pala’l fornu qu’emplegara de piértiga pa salvar un bardial en Buseiru. Agora qu’alcuérdome meyor de la qu'armé'l caberu sábadu, al tornar de Grau, al dir tapar unas zreizales pa que los glayos ya las pegas nun las arruinaran. El casu ye que, tando nel pasu d’enriba, al empobinar la rede pa trespandar el cabu una zreizal, ximielgué la escalera ya esbariaron las patas, cayendo de raspión escontra una muria qu’esfardané dafeitu. Entós, el ferrial que taba de mano enfocicó conmigo ya frayóme de sopitu fasta dientro la caniella. Darréu, n’Urxencias, el mélicu, dempués de dexar curiosa la faza la !!umera (Agüeyar soleya), cosióme “dolce puntos de zreizas”.

2 comentarios:

  1. QUE BUENAS LAS MANZANAS DE LA PENÍNSULA DE SAN ADRIANO!! ESPERO QUE EL GOLPE NO FUERA MUY APARATOSO Y TE RECUPERES PRONTO.
    UN SALUDO

    ResponderEliminar
  2. Muitas gracias nina pol envís. Lo d’Indiana Jones ye una trola. Yo tamién fui siempre aventureru, sicasí nun fixi más que mancame.

    Las mazanas saben abondo bien, agora que l'agua la redolada ta un poucu gocha. Anque’l !!ugar ye guapu a esgaya. Ya veo que tuvisti nesa faza.

    Un chuchín,

    Pin

    ResponderEliminar