Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 16 de mayo de 2011

¡VE A QUE TE FAIGAN UNA COLONOSCOPIA!


La vesícula biliar es un órgano que forma parte del aparato digestivo de todos los seres humanos y animales cuadrúpedos... (Wikipedia).

¿Daisvos cuenta los cuadrúpedos?

Seique, a fuercia de componer versos, surtiéranme piedres na “versícula”. Asina que, danme cólicos de lletres y allanzo idees que s’escaecen. D’esta miente, y como toi quedando mui ruin, mándanme prebes nel hospital y va haber una selmana, fixéronme una colonoscopia ente una mélica y dos enfermeres. D’entamu, mandáronme esnudar. Ys-entrugué qué si quitaba’l calzonciellu, a lu qu'una d’elles me retrucó: home, ¿como-y vamos a embocar la goma si nun lu quita?, y darréu echaron a rir. Dempués, punxi un mandilón que m’ufiertaron y surdí pala sala. Entós, preguntáronme peles calces. De secute, ys-alderiqué qué si yera una prenda verde que taba enriba la tayuela, cuntaba que yera un gorru. Aína, celebraron la biscatada más a gustu. De la que paró la comedia, allugáronme a la rebalguina nun xergón. Escapao, garráronme’l furabollos con una pinza y nel intre sentí que me trescalaben. Nuna pantalla que taba asitiada a la mio vera, anicié a ver imáxenes como de “Venti mil llegües de viaxe somarín” y camentaron que taba mui curiosu —anque de mozu yera mediu guapu, taba perclaru de que nun yera por min, sinón porque nun taba puercu l’estantín—. De reflundiu, entamó a mancame la faza’l pubis. Entóncenes, encamentóme la doctora que ciscara. A causa de tener más vergoña que ganes, de la que finara, y ensin ciscar, colé pa la mio casa cola empachadura d’aire. En tou casu, deprendí dalgo fino daquella pa refugar falar mal: cuando seya a cafiame daquién, VOI MANDA-Y A FACER UNA COLONOSCOPIA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario