Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 28 de noviembre de 2012

Esclariando'l destín



     Ayeri tuvi cucando nel "Facebook" una parolada que tuviera'l mio amigu David Rivas con una xoven nun tren. Algo asina me pasara a min, güei mesmo; sicasí, yo nun garré’l so corréu por culpa de la edá y de que la muyer tienme prohibíu falar con moces prestoses...

     Asentóse a la mio vera una moza foriata roxa y mui curiosa nel cercanies, camín de Cantublancu-Universidá, de la que diba a ver a la mio tía al asilu y tuvo falando conmigo un bon cachu. Chapurriaba un plizcu castellán y ¡nada d’asturianu! De magar que me llevanté, cuando algamábamos esa estación, la rapaza entrugóme qué si diba "here", a lo que yo-y retruqué: non, nun voi tan lloñe, voi quedar equí.

(Toi llantando ente comines dalgunes pallabres foriates, que debíen dir en cursiva, por culpa de que'l blogue espublízame too con esi tipu)

No hay comentarios:

Publicar un comentario