Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

sábado, 7 de febrero de 2015

Mi "villina" de Tineo


     Davezu, escribo en asturianu normativu en “Pimpiruladas” y de mou más occidental en “Figos en Courias”; sicasí, hai bien de xente qu’aporfia en que llante más entraes en castellán. Como sabéis nun ye esi l’envís d’esos dos blogues; nin siquier el de la páxina de “Las Vaqueiras”. Magar que, como nun quiero que naide enfocique conmigo y menos la mio prima Palmira de Tinéu, a la que quiero munchu/muitu —y que tamién anda a la tema con esi procuru—, voi entrepolar, más de xemes en cuando, dalguna poesía o cuentu nesa otra llingua. D’acordies a ello, prestaríame qu’ella nun arrenegara nin s’escaeciera de falar na so melguera llingua materna, que lu sabe faer abondo bien.


MI  VILLINA  DE   TINEO

Vivo alejado de ti,
si bien, en sueños, te veo,
siempre estás dentro de mí,
mi “villina” de Tineo.

Memorable fue el cantar,
que aludiéndote  por braña,
la quiso calificar
como la  mejor de España.

Cuna de recios linajes,
que evocan pétreos escudos.
Muy egregios personajes,
unos nobles, otros rudos.

Campomanes, Maldonado,
Garci Fernández de Plaza,
Tronco y Riego, infortunado,
y otros mil de nuestra raza.

Fuiste un tiempo amurallada
y en las Campas, tu castillo
con torre fortificada,
   disuadía a algún caudillo.

Bella iglesia parroquial,
palacio de los García,
de Merás, el principal.
San Roque es la romería.

Feria de muestras de abril,
parque de hechura galana
donde además del Cabril
podrás vislumbrar La Fana.

Quizá alguno no lo crea,
mofarme no es mi deseo,
aunque sean de Narcea,
fueron Cangas de Tineo.

Concluyendo con el cuento,
que se refirió a esta villa,
refrendo en este momento
que Tineo es maravilla.

Pindesierra

No hay comentarios:

Publicar un comentario