Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 12 de octubre de 2015

Al rodiu de la cabera entrada



      Paez que nes alcordances taraminguen invisibles imanes que nos atrayen o gabitos de tala mena de los qu’enxamás dexamos de colingar; quiciabes, por culpa d’ello, nos gusta somorguiar nelles. Sicasí, abúltaseme que namái d'aquelles que son talamente melgueres o prestoses. Ta perclaru que como nun lu van ser les del entamu’l cortexu y les de los cantares d’esa mesma dómina que yá nun van tornar nunca; por embargo, que nos quiten lu baillao y la maxa del suañu. 
 
     A manzorga o enriba, Mar, podéis ver el Cosmo que comenté que yera mío y que, como soi como Eduardo Tologuardo, aínda caltengo arrequexao pola muyer. A la drecha o perbaxo, Rosa, una cadena de la mesma marca (Philips) que’l tuyu  que merqué dempués de que trescurriera una montonera d’años y  a la qu’agora malapenes-y mando nada. Asina somos los humanos, allampamos una cosa y cuando yá la tenemos vamos perdiendo pasu a pasu la ilusión por ella. Seique gran parte de culpa la tienen aquellos que nos dirixen dende la solombra o dende l’antoxana de la Puerta’l Sol; magar qu’esa nun ye esplicación abonda pa claudicar y mercar la novedá que sustitúi y fai escaecer lu qu’entá furrula.


No hay comentarios:

Publicar un comentario