Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 6 de agosto de 2017

Y si m’alcuentro con un cabezaleru del Principáu, ¿qué faigo?


     La MANCOMUNIDÁ D’OSOS PARDOS de la CORDELERA tamién asoleyara 25.000 trípticos y milenta cartelos esplicativos sobro que faer nel casu d’atopate pel camín a un cabezaleru del Principáu o a un conceyal o al mesmu alcalde d’una casa conceyu de les faces oseres. El decálogu, tien tamién namái qu’ocho encamientos, talamente como’l qu’asoleyara al aviesu LNE:

1ª Magar que t’anden cafiando davezu, nun dai-yos voces nin facéi-yos esparabanes.

2ª Facéi-yos entender qu’hai que rozar les carreteres y los caminos pa que puedan pasar los paisanos ya’l so ganáu pa qu’asina nun priendan fueu.

3ª Facéis-yos garrar qu’hai que camudar les lleis pa que nel terrén amburáu de la la viesca namái se pueda repoblar con viesca.

4ª Facéis-yos comprender que deben desaniciar les autorizaciones a les mines d’oru pa que nun seyan a furar tol occidente d’Asturies a la gueta d’esi metal y pa que nun entafarren el Paraísu con balses de metales pesaos.

5ª Encamentái-yos qu’hai yá una montonera xente que vive del turismu y que munchos turistes vienen gracies a nós, aparte de qu’Asturies nun ye un prau de so.

6ª Que vos espliquen porque multen por cortar una flor y non por quemar un monte. Arriendes, esclaria-yos que pa prindar al qu’atiza hai que poner vixilantes que detengan.

7ª Que castiguen de manera exemplar al pirómanu qu’atenta escontra la vida de toos, implicando más a les fuerces d’orde.

8ª Los canadienses tan como llocos por fincar el diente a SALAVE. Si los paisanos yá dixeron “NO” a la llaceria de la mina, que vos digan que ye lu que nun entienden. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario