Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 17 de febrero de 2017

Colare


Pensé que nun me la dibes facer pasar tu,
cuando pintaba les uñes nuna faza azul.
Pero xiblasti’l xiblatu avarientu nun llau
y entamé a colar aína pela carril vau.

Colare, oh, oh,
cantare, oh, oh, oh, oh,
n’azul pintao d'azul,
feliz, vistía de tul.

Y colaba y cruciaba arrémente pela Puerta’l Sol
y magar me siguíes mui cerca, pensé de farol,
la to serena tan duce sonaba namái que pa min.

Colare, oh, oh,
voltiare, oh, oh, oh, oh,
na llende pintada d'azul,
tan guapa, vistía de tul.

Magar los suaños a l’alba espierten porqué
cuando la lluna remonta seique nun me ve,
Entá me sigue porque yá fixera bien d’elles
esos urbanos s’enfoten en colgase estrelles.

Colare, oh, oh,
nun pare, oh, oh, oh,
na azul de la faza azul,
tan guapa vistía de tul.

Y aneciaba en cruciar guapamente pela Puerta’l Sol
bien cuntaba que’l municipal diría de farol,
y montáu na so motocicleta vieno tres de mi,
so serena acusica resuena per too Madrid.

Colare, oh, oh, oh,
llegare, oh, oh, oh,
equí al mio palaciu azul,
ya escapo, vistía de tul.


No hay comentarios:

Publicar un comentario