Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 17 de mayo de 2017

¡Qué coime pasa equí!

–SE TORGA de CANTAR, BAILLAR y TOCAR LA GAITA–

     Tenemos un trazáu ferroviariu a traviés de Payares del sieglu XIX. Hai qu’aguardar al tren que xube pa que l’otru puea baxar ya en Llión vamos sero y de culu. Arriendes, col ramu de la variante, cada añu nos cuenten una trola nueva.

     Cola seca, tolos años quemen media Asturies y cuasi que nun prinden a naide.

     Autoricen a furar per tol occidente col envís de que llanten más mines d’oru y balses contaminantes y nun consulten nin siquier a los vecinos.

     La nuesa llingua, el padre del castellán, qu’esistía enantes d’este y enantes de qu’esistiera España, en pura diglosia, a la trágala pol artículu 143 y en agraviu comparativu coles llingües d’otres nacionalidaes.

     Equí, los paisanos soporten l’impuestu de socesiones que nun carecen n’otres autonomíes; mentanto, delles saquen porgüeyu fasta pa roblar los presupuestos.

     Dexábennos tocar y cantar na Gascona ya entamar concursos de tonada pa que seyamos a escaecer, pero agora multen a una banda de gaites por tocar al albentestate. ¿Qué va ser lo qu’entra, desaniciar les fiestes de prau?

     Pa dalgunos ta perclaru que toos somos iguales; magar qu’unos más iguales qu’otros y nós talamente echamos pelo, yá que somos malapenes: NAIDE.



No hay comentarios:

Publicar un comentario