Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 13 de septiembre de 2017

De xinta


(Ensalada na Cabaña de Conce)

     N’Asturies cómese bien, pero nun ta de más curiar d’au te metes porque pues entrar en dalgún sitiu afamáu y salir afamiáu. Talamente, hai llugares onde comes meyor de platu’l día que n’otros a la carta. Yo, toi avezáu a xintar en restoranes o sidreríes que me faigan sentir como en ca’l güelu, refugando’l buatu. Asina me fai sentir Conce na so Cabaña en Santuyanu de Les Regueres, onde me llanta unes fontes d'ensalada o pataques frites con pimientos que se salen de la mesa. Tamién m’afayo en Casa Dylsia de Valdunu. D’igual miente, en El Verbayu en L’Entregu o en La Casera en Soutu la Barca. Arriendes, a los vexetarianos nun nos ponen nenguna torga en camudar un platu de carne o pescáu por otru que sí puedas comer, lu que sí fixeron en El Sabugu (Saúco) de Xixón. De los llugares nos que se come mal, más val nun falar; sicasí, sí me prestaría comentar la ruindá del vezu perafitáu de cobrar el capiellu o los tarucos de pan, yá que n’unu de los afamaos -que nun voi citar-, nos mangaron 4,50 euros por dellos, dempués de que’l pote nun yera del día.




No hay comentarios:

Publicar un comentario