Tres aguardar 35 minutos pa ser atendío nuna
sucursal bancaria, habiendo namái una persona delantre, diríxome al direutor
por si pudieren asitiar otru caxeru. Ésti m’alderica que non y que pueu
allegame a otra oficina de la redolada. Decido esperar y dispongo de la mio
cartiya a los tres cuartos d’hora. Pongo esti fechu en conocencia de dellos
servicios d’esi bancu y, dempués de que me refuguen la comunicación a traviés
del corréu eleutrónicu, de la Ofª del Defensor al Veceru, que me retruca d’un
mou talu…
Madrid, 18 de diciembre
de 2017
Estimados Sres. del Defensor del Cliente, BBVA:
A mí me sucede otro tanto con su
dirección, tampoco la tengo validada; no obstante, yo si doy por válida su
comunicación.
En cuanto a la 2ª opción, les informo que
ya no voy a rellenar más formularios.
De igual modo, 3ª opción, no pienso perder
más tiempo escribiendo a ningún otro departamento de Vdes. Ya me he dirigido a
varios; si lo estiman oportuno, dense por informados de mi queja o, si no,
dejen que la inconveniencia denunciada la sufran otros usuarios.
José Rodríguez Pérez
(Suficientemente
acreditado en otras notificaciones)
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