Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 18 de diciembre de 2017

Ensin validar


     Tres aguardar 35 minutos pa ser atendío nuna sucursal bancaria, habiendo namái una persona delantre, diríxome al direutor por si pudieren asitiar otru caxeru. Ésti m’alderica que non y que pueu allegame a otra oficina de la redolada. Decido esperar y dispongo de la mio cartiya a los tres cuartos d’hora. Pongo esti fechu en conocencia de dellos servicios d’esi bancu y, dempués de que me refuguen la comunicación a traviés del corréu eleutrónicu, de la Ofª del Defensor al Veceru, que me retruca d’un mou talu…  

Madrid, 18 de diciembre de 2017


Estimados Sres. del Defensor del Cliente, BBVA:

     A mí me sucede otro tanto con su dirección, tampoco la tengo validada; no obstante, yo si doy por válida su comunicación.

     En cuanto a la 2ª opción, les informo que ya no voy a rellenar más formularios.

     De igual modo, 3ª opción, no pienso perder más tiempo escribiendo a ningún otro departamento de Vdes. Ya me he dirigido a varios; si lo estiman oportuno, dense por informados de mi queja o, si no, dejen que la inconveniencia denunciada la sufran otros usuarios.

José Rodríguez Pérez
(Suficientemente acreditado en otras notificaciones)

No hay comentarios:

Publicar un comentario