Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 24 de abril de 2018

FARTU



Pueque lleven razón los qu’alderiquen qu’hai xente de manzorga que fai política cola llingua; pero, siyos paez mal, ¿por qué la fixeron ellos mientres tantu tiempu torgando que se falara?


Fartu yá de tar fartu, yá me cansé
de retrucar al ranciu pol so porqué.
La cosa ye qu’a cientos fui a retrucar
y dende agora vais veme namái callar.

Pente'l cielu y la mar,
venga a chingar.

Tan siempre dando estopa sobre’l papel,
y por aldericalos cayí en cairel.
Pelos montes, los ríos, braña y la mar.
nun paren un momentu de sotripar.

Soi poeta torcaz,
dexáime en paz.

Nun me siento foriatu en nengún llugar,
onde haya sidra y vinu teo'l mio llar.
Y pa nun escaeceme de lo que fui,
la patria y la mio llingua les llevo en mi.

Mientres yo–ys soi fiel,
nunca’l fardel.

Anque reburdie a estaya cualquier manguán,
nada m’enseña’l versu d’un castellán.
La inorancia faltosa qu’amuesa usté
ye ceguera que torga lo qu’uno ve.

Que más pue trestornar
sinón chingar.

Ye cenciellu callar y dicir adiós,
a tanto repunante como sois vós.
Si daveres me busques, m’atoparás,
l’abegosu camín nun tien torna atrás.

Nun enfotes pardial,
será oficial.

Nun enfotes pardial,
será oficial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario