Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 26 de diciembre de 2018

Nel to cascu ñacen flores


Nel to cascu ñacen flores,
na to cai ñacen corales,
nel mio corazón amores
y nel tuyu los cardales.

Yo nun quiero que me quieras,
nin que me teas gran ciñu,
namái quixi que supieras
que por ti yo más nun riño.

Y nel campu ente los matos,
te busqué y nun t’alcontraba,
m’atopé con otros fatos,
que lu mesmuyos pasaba.

Yo nun quiero que me lleves,
nin que me viendas la moto,
solo quiero qu’esti xueves
garres el cascu ya’l brotu.

Que nel campu m’escaecisti
y te marchasti con otru,
si acaso algún día me visti,
de min nun corristi’l potru.


No hay comentarios:

Publicar un comentario