Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 29 de junio de 2021

Fartu


 

Fartu yá de tar fartu yá me cansé

d’entrugar neciu al mundiu por qué y por qué.

La rosa de los vientos va agabitar

y dende agora vais veme namái suañar,

pente'l cielu y la mar

marafundiar.

 

Como una sierpe de blima y de papel,

nalaré tres la ñube pa se−yos fiel:

a los montes, regatos, al sol ya'l mar.

A ellos que m'enseñaron a esmigayar.

Soi palombu torcaz

ya un bon rapaz.

 

Nun me siento foriatu en nengún llugar,

 onde haya llume y sidra tengo'l mio llar.

Y pa nun escaeceme de lo que fui

la mio patria y la gaita les llevo en mi,

dambes les acarreto sobro la piel,

 nunca’l fardel.

 

Nun llarimes en cuenta vaya a quedar,

dístime’l gran ciñu que tu sabes dar.

la solombra que na tarde da una paré

y l’oruxu qu'a esgaya echástime, ne.

Que más pue ofrecer

una muyer.

 

Ye mui guapu partir ensin dicir adiós.

Bien sele la mirada, cruciar los dos.

Si daveres me busques, m’atoparás,

ye abegosu'l camín p’agüeyar p’atrás.

Que más da, que más da,

pequí o allá.


No hay comentarios:

Publicar un comentario