Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 20 de mayo de 2013

Cafiando los nenos (númberu un pel occidente)


(Con Pindesierra, Paulo Alborar ya'l gaiteru Las Campas)


Nun quedas más que tu,
nun quedo más que yo
 nesta estraña sala,
ensin naide que nos diga onde ya como falar la nuesa fala.

Tenía rixu yá
de pasar xunto a ti
unos minutos suañando,
ensin un reló que fadie de la que te voi afalagando.

Xuramentu sal ya requesón,
prometimos querenos los dos,
cafiando los nenos,
tou esti tiempu pensé na túa sorrisa ya nel tou xeitu pa espatuxar,
cafiando los nenos,
suañé col momentu de vete na mi vera prestándote acoricar.

Quiero que siga asina,
la túa alma apegada a min,
namás fuelgan los preseos,
 dexando que la piel cumpla adulces tolos sous deseos.

Güei nun hai nada que faer,
 quedémonos eiquí,
pasando l’iviernu,
 diciéndonos seliquín que lo nueso darréu se va faer eternu.

Fantasía nuna copa d'alcohol,
prometimos tornar a venos,
cafiando los nenos,
tou esti tiempu pensé na to sorrisa ya nel tou xeitu pa espatuxar.
cafiando los nenos,
suañé col momentu de vete na mi vera prestándote acoricar.

Cafiando los nenos,
cafiando los nenos.
Callái, que los mios deos esbarien ente los tos deos,
ya con un nidiu envís algamo que se faiga más ceo.

Cafiando los nenos,
tou esti tiempu pensé en tu sorrisa ya nel tou xeitu pa espatuxar,
cafiando los nenos,
suañé col momentu de vete na mi vera prestándote acoricar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario