Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 4 de agosto de 2014

La panadera


A la entrada d'Uviéu y a la salida,
hai una panadera mui presumida.

Na salida de Trubia, pende se xira,
hai una panadera, munchu me mira.

Llamen-y panadera de los tres nomes:
xugadora, borracha y amiga d'homes.

Dime, panaderina, ¿cómo va'l tratu?
La escanda ta mui cara y el pan baratu.

Que yo nun merco escanda, quiero mestura,
muerro, si me refugues, de la gafura.

Aquella panadera del pan menudu,
dicen madre que tien el culu picudu.

Esa panaderina roxa y tan nueva,
esa panaderina, l'alma me lleva.

Seique esa panadera ye bollu preñáu,
nun seyas fatu, fíu, marcha per de llau.

2 comentarios: