Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 2 de noviembre de 2015

Les coses del querer

 
Son les coses de la vida,
 son les coses del querer,
fui la to prenda querida
y güei nun me puedes ver.
 
Nun tienen fin nin entamu,
tampoco tienen por qué.
Nun les manda nengún amu,
por qué te quiero, nun sé.
 
Tu yes roxa; yo, morenu,
yes bona moza; yo, ruin,
yo, cazurru de Torenu,
tu, asturiana de Morcín,
 
Si yo tengo cara rana,
nun tien un plizcu que ver,
tu, de reina soberana,
ye la cuenta pa xoncer.
 
Tu me quixisti de nueche
y yo te quiero de día.
Si disti la hostia col coche,
la culpa nun pue ser mía.
 
¿Pa qué nos piden razones
del qué del cómo y el cuando?
t’aportara los perdones
y aínda m’anden cafiando.
 
El casu ye que no nuesu,
tuvisti qu’echar a curia,
diben a pegar en güesu,
nun val qu’alcen una muria.
 
Son les coses de la vida,
son les coses del querer,
tu marchasti d’estampida,
con un magüetu d’Ayer.
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario