Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 5 de junio de 2016

María guapina


Alcuérdate de Salinas,
d'aquella nueche,
María del alma, María guapina;
alcuérdate dientro del coche,
coles manines y les estrellines
iguasti un broche.

El to cuerpu, del mar xuguete nave al garete
trayía les foles de marexada
y mientres yo te llibraba
con arremangu d’aquel zoquete
el mio pensamientu me traicionaba.

Te dixi guapes pallabres, delles a pares,
con que s'arrullen los corazones,
pidiendo qu'a min m'amares
y en realidaes tu camudares les ilusiones.

La lluna d’amanecida
cucó un pedazu,
 fíxose a un tiempu desentendida
 y cuando la vi escondida
tres d’un morgazu
al date un besu yo t’ufiertara toa mio vida.

Amores tendríes munchos, munchos quereres,
María del alma, María guapina;
pero nengunu con toles veres,
 como'l que me prendasti xunto a La Espina
 fechu molienda.
Tráyotelu llenu flores
como una ufrienda
p’arrequexalu ente cobertores,
recíbelu asina en tientes
 y xúra que nun me mientes
porque te sientes la mio mocina. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario