Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 29 de julio de 2016

Un sorbiatu pacharán

 

Nunca te voi a escaecer,
porque deprendí a querer.
 
Con un sorbiatu pacharán
brindando pol nueso querer.
La nidia lluz d'aquel chaflán,
apenes me dexaba ver.
 
Ye tan fácil recordar,
siempres que vuelvo brindar.
 
Con un sorbiatu pacharán
brindando por nuesa pasión.
La nidia lluz d'aquel rincón
valtaba col mio corazón.
 
Y foi entós, cuando te besé.
Del to mirar, yo me namoré
 
Con un sorbiatu pacharán
brindando por un nuevu amor.
Pa refugar aquel manguán,
yo t’ufierté’l mio bon humor.
 
Y foi entós, cuando lu estropié,
porque al baillar, yo te frayé un pie.

No hay comentarios:

Publicar un comentario