Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 25 de abril de 2017

La muyer que yo quiero


La muyer que yo quiero nunca precisa
carretar dineru, gárrame la VISA.
Tien abondos defeutos, diz la mio madre,
ya abondosa cadarma, diz el mio padre.

Pero ella tien l’arume de pan y tierra.
El mio amor ye un amor que por ella berra.
La muyer que yo quiero ye una bendita
nun esfueya de nueche una margarita.

La muyer que yo quiero ye mui prestosa,
ta espetada en mio alma como una rosa.
Yá quixeron llevala los mios amigos,
pero namái conmigo come formigos.

Porque ensin querer  t’envolubra'l so arrullu
ya al marmullar s’arima dalgún capullu.
La muyer que yo quiero nun ye ciñosa
y maurez tan feliz, duce y vanidosa.

La muyer que yo quiero m’arreyó a xunta,
nun m’entrugues porqué, pa min ye la cunta.
La cunta que me fala con voz de sabiu;
de la que nun me fala, yo siempres rabio.

Anduvieran tres d’ella, dellos d’enantes:
los que nun son faltosos, son repunantes.
La muyer que yo quiero m’ató a podrella,
magar pasan los años quedo con ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario