Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 4 de octubre de 2017

De muerte ya amor eternu


Un cura ingresáu tres espertar el muertu nuna parroquia de Compostela

Taben xugando a baraxa
na puerta del cementeriu,
riendo xunto a la caxa,
solo'l muertu taba seriu.

Al sentir tantu glayíu,
el muertu se llevantó,
dio a les veles un soplíu
ya’l veloriu se finó.

Na dómina los apostoles,
los homes yeren barbaros,
xubíense pelos arboles
y papaben los paxaros.

Voi mandar que me sotierren
sentáu de la que me muerra
pa que toles que me berren
sienten conmigo na cuerra.

L’albarda que yo montaba
la ensiella'l mio compañeru,
el preste que me quedaba
foi que la monté primeru.

El gallu en so gallineru
abre les nales y canta.
El que s’echa n’otru ñeru
mui bien ceo se llevanta.

Te quiero tantu vidina,
vidina tantu te quiero
que, si me cai la retina,
mírote pel aguyeru.

No hay comentarios:

Publicar un comentario