Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 5 de noviembre de 2017

Formentor


       Llegara la carta de Formentor del 55. Paez qu’últimamente'l corréu vien con abondu retrasu. Llamé a esi cenciellu teléfanu 9 de Puertu Pollensa, pero naide descolgara. Ye verdá que yo daquella tenía namái dos añinos, magar qu’agora empondero sobre manera la to carta. L’hotel sería mui guapu, anque se m’abulta que’l mesmu papel pa correspondencia nada–y tien qu’envidiar. Esclarias que la poesía de la vida s’alcuentra en nós mesmos: munches gracies por me lu confirmar. Sicasí, ¿A ónde va dir de la que nós faltamos? Nun quiero asoleyar más detalles por culpa que lo privao tien que caltenese asina. Allegrándome de qu’esfrutaras de la tranquilidá d’esa isla que se perdiera per acio de l’ensamadura xentes, pruyo porque sigas esfrutando ellí onde tes.


     Recibe un candial abrazu a traviés del nuesu atayu temporal, la Rede, la maxa de la escritura y, como non, de los suaños. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario