Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

sábado, 19 de mayo de 2018

NADA



     Na década de los 60 ya entamos de la de los 70 del pasáu sieglu, Miguel ya yo cantábemos a dúu cantares de la década de los 60 y d'entamos de la de los 70 del pasáu sieglu. Arriendes, Miguel tocaba la guitarra porque tenía los deos más llargos que yo y porque tenía guitarra. Por embargu, yo nun tocaba la guitarra porque tenía los deos más curtios ya amás nun tenía guitarra. Sicasí, a les moces-yos gustaba como cantábemos y dicíen que yo cantaba meyor. A lo cabero, el que Miguel tocara la guitarra y que yo entonara meyor valiónos pa lo mesmo, o seya pa NADA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario