Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 16 de julio de 2018

Agradecimientu



     Dende'l mesmu rayente l’abismu la edá quiero estimar en comuña a los cientos d' emponderaos amigos que me felicitaron el cumpleaños. Quixi agradecer a caúno la so felicitación; pero'l Feisbuc nun me dexara aportar a los dos primeros centenares, por culpa d'ello-yos pido que me perdonen. Dalgunos fasta gastarais entá más tiempu pa que'l parabién quedara aínda mas guapu, como esti de Belén qu'asoleyo pa ilustrar el mio reconocimientu. Esta semeya asítiame a la vera de Rufu nun llugar que se m'abultaba "enteambesagues" y me fixo recordar nesta fecha tan señalada l’afamáu barriu d'Entrambasaguas en Cangas onde, como toos sabéis, celébrase'l Carmen y la Descarga. Col maxín nesti llugar, anecio n’apurrivos les gracies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario