Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 30 de septiembre de 2018

Ye puxarra lo que bebo



Anguaño, malapenes te dexen más que pa beber puxarra…

Ye puxarra lo que bebo
por culpa d'una muyer,
porque dientro de min llevo
l’amarguriu del querer.

Nun ye a rir la mio zanfoña
que sólo a lloru me suena
y, mientres garro la moña,
cada nota da una pena.

La puxarra qu’aporta allegría,
anque yo m'enfile, dámela a caldía.
Por que la recuerdo, dame la puxarra
qu’amargue abondo na xarra.

Nin en llenando una carra
allegre m'he de poner
ya anque yo me meta en farra
en suaños la voi a ver.

Palabres que lleva'l vientu
como la espluma del ríu,
magar queda'l sentimientu
por esi amor carecíu.

La puxarra qu’aporta allegría,
anque yo m'enfile dámela a caldía.
Por que la recuerdo, dame esa puxarra
qu’amargue abondo na xarra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario