Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 26 de febrero de 2019

Mortal


(Paticas.es)


Dicen que tien el pulpu
tres corazones,
la lladrona que culpo
nin tien perdones.

Cuenten que tienen, neña,
el sangre añil,
muerren contra la peña,
yo, nel cantil.

Que la so hemoglobina
ye rica en fierro,
como’l to xeitu, nina,
yo por ti berro.

Pémeque esi moluscu
ye un escapista,
a ella, cuando la busco,
se me despista.

Paez qu’una cierta triba
seique asonsaña,
la que ye la mio vida
davezu engaña.

Anque dacuando anecie,
nada me val,
como dalguna especie,
pue ser mortal.

Si, como’l pulpu, fueres
intelixente,
me quedríes daveres,
¡conmigo vente!





No hay comentarios:

Publicar un comentario