La patronal reclama la mejora del tren a Madrid para que sea
alternativa al avión
La apertura de los túneles de la Variante y de nuevos tramos dejará el tiempo de viaje a la capital en tres horas y cuarto
Los importantes retrasos que se acumulan desde hace
años en la variante ferroviaria de Pajares y en el tendido del AVE que une
Valladolid con León impiden que el tren sea una alternativa competitiva...
(LNE, 18-4-2013)
Los equívocos con la infraestructura asturiana
se suceden mientras Pastor subrayaba la semana pasada que es sus dos
presupuestos reservó 2.433 millones para el Corredor Mediterráneo, o que Orense
fue, con 560 millones, la provincia con mayor dotación en 2012 y será en 2013,
con 534, la segunda. La estadística es clara. El Adif, empresa a la que Fomento
encarga la extensión de la red de alta velocidad, licitó el pasado año
contratos por 1.643 millones, el 69% de los cuales fueron a Galicia. En
Asturias sólo sacó a concurso actuaciones por 1,1 millones, la partida más
pobre tras Extremadura (0,4), Cantabria (0,1) y La Rioja (0)... (El
Comercio, 25.3.2013)
Esto ye’l cuentu
d’enxamás acabar. De magar qu’entamaron les obres de la variante, foron
retrasando cada añu la data del remate. Si nós glayáremos como faen n’otres
autonomíes, los furacos ya taben iguaos fai bien de tiempu y amás dexábemos de
faer el cámbaru en Llión.
(Refugáu l’espublizamientu d’esti comentariu en LNE, güei 18.4)
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