Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

jueves, 18 de abril de 2013

El cuentu d'enxamás acabar


  La patronal reclama la mejora del tren a Madrid para que sea alternativa al avión

La apertura de los túneles de la Variante y de nuevos tramos dejará el tiempo de viaje a la capital en tres horas y cuarto

Los importantes retrasos que se acumulan desde hace años en la variante ferroviaria de Pajares y en el tendido del AVE que une Valladolid con León impiden que el tren sea una alternativa competitiva... (LNE, 18-4-2013)

Los equívocos con la infraestructura asturiana se suceden mientras Pastor subrayaba la semana pasada que es sus dos presupuestos reservó 2.433 millones para el Corredor Mediterráneo, o que Orense fue, con 560 millones, la provincia con mayor dotación en 2012 y será en 2013, con 534, la segunda. La estadística es clara. El Adif, empresa a la que Fomento encarga la extensión de la red de alta velocidad, licitó el pasado año contratos por 1.643 millones, el 69% de los cuales fueron a Galicia. En Asturias sólo sacó a concurso actuaciones por 1,1 millones, la partida más pobre tras Extremadura (0,4), Cantabria (0,1) y La Rioja (0)... (El Comercio, 25.3.2013)

  
   Esto ye’l cuentu d’enxamás acabar. De magar qu’entamaron les obres de la variante, foron retrasando cada añu la data del remate. Si nós glayáremos como faen n’otres autonomíes, los furacos ya taben iguaos fai bien de tiempu y amás dexábemos de faer el cámbaru en Llión.

     D’otra mena, lu de desaniciar les tases de l’autovía ye otra trola que nos llantaron fai cuantayá. Equí paez que naide tien un plizcu de vergoña y tómannos por fatos del culu. 

(Refugáu l’espublizamientu d’esti comentariu en LNE, güei 18.4)

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