Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 23 de diciembre de 2013

Felicitación de Nuechebona, Añu nuevu y Reis.


Queríos amigos:

                            Escríbovos, a la lluz de los adornos municipales (en casa yá acutemos el so usu por cuenta de les alloriantes xubíes), pa felicitavos les fiestes de Navidá, Añu Nuevu y Epifanía. Perdonái qu'esperara hasta l’entamu d’estes, por culpa de qu’ entá caltengo al marxe de les encomiendes de les Lloteríes del Estáu, los mangoneos d'ésti, dellos medios de comunicación y el comerciu grandoxón. Sicasí, por razones obvies, nun pudi desaverame del belén que, como tolos años, te monta l'alministración de turnu. Ésta, al traviés de les sos escribes y dende'l castiellu imperial d’esi nacimientu, foinos retayando a los escoyíos paganos toa suerte de derechos afitaos, arriendes de los dineros o denarios de salarios y pensiones,  al empar d'abaratar despidos y amontar diezmos en IVAS ya IBIS. Los pastores opositores, los que dirixen la reciella, yá espublizaron movilizaciones contra la nueva Llei del Albuertu. Mentanto, la televisión, gociosa y afayadiza, nos deforma  —perdón, nos informa— de que los escoyíos encargaos algamen a estazón a cubrir la totalidá de la so puya de delda, aporfiando n'empeñanos más y más.

                             ¡Sei bonos!, amás de porque nun vos quede otra, porque asina quiciabes los reis, que s'acompañen de paxes y non de xenros, vos van aportar dalguna bona nueva, pa variar. Anecio: feliz Navidá, bon Añu Nuevu y granibles Reis.


No hay comentarios:

Publicar un comentario