Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 6 de diciembre de 2013

Troles y más troles (capítulu mil y milenta)


Las obras de construcción de la Variante de Pajares revivirán en 2013 y la infraestructura estará lista para funcionar en 2014, según anunció la ministra de Fomento Ana Pastor durante una sesión de control al Gobierno realizada en el Congreso el pasado miércoles. (23-9-2012)


  
(LNE, güei 6 d’avientu 2013)  

Fomentu destina 25 millones a les víes del AVE hasta Llión y “RETRASA” les de la Variante          

     Na so cabera xunta'l conseyu d'alministración del Adif aprobó en 68,4 millones d'euros el tratu de les telecomunicaciones, los sistemes de protección de los trenes, el control del tráficu centralizáu y los sistemes auxiliares, amás de los tramos de conexón con La Robla y cola estación de Pola L.lena. El plazu igua d'estes actuaciones finará pal 2016...    


Comentariu unvíao a LNE:

     Agora, como ceo, pal 2016. Cada nueva noticia sobre la variante ferroviaria de Payares ye un nuevu retrasu y una nueva tomadura de pelo, con independencia de quien tea nel Gobiernu.

     Prestaríame que LNE y tola prensa nacional dexara de cubrir les troles de los políticos sobre esta alloriante ofiensa y despreciu palos asturianos.

                                                                                   Xosé Rodríguez Pérez (Pindesierra)

                    

No hay comentarios:

Publicar un comentario