Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 19 de junio de 2015

NEGRU


     De la que yo yera guah.e, nun se víen ñegros (con perdón) per Madrid y menos per Asturies, como yá me decatara pelos branos. Nes películes, tampoco, por culpa que d’aquella cuasi nun echaben más qu’españoles, magar que fueren en blancu y ñegru (con perdón). Quixera esclariar de mano que n’asturianu pue dicise negro, si ye neutro, ñegru o negru (d’equí p’alantre, negru, porque ansí me peta). Foi’l casu qu’una vegada díbemos caleyando una montonera mocosos pela entós Avda. del Xeneralísimu, cuando nos atopamos con un negru mui grandón (con perdonón). Vais poder suponer lu qu’entós nos topetara, ensin maldá nenguna. Darréu, yo que lu vi primeru esclamé almiráu: ¡Mirái, mirái, chavales, un negru! Aína'l negru (con perdón), que lu sintiera —per acio qu'había menos bulla peles cais al runfar menos coches—, retrucó: ¡Oyi chaval, el negru lu será’l to padre! Nin que dicir tien que yo quedara ablucáu por mor de que’l mio pá nin siquiera yera mineru, sinón inspeutor de tranvíes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario