Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 21 de junio de 2015

¿QUO VADIS?


"...En Quintana y La Brueva, a dos y a siete kilómetros de la mina, hay buenas perspectivas. Y la tercera forma de crecer es encontrar nuevas zonas en Asturias..." 

DANIELLA DIMITROV, presidenta y consejera delegada de Orvana Minerals Corporation. 

     Yá qu’anecien col so envís, convién que nos entruguemos si daquién tien derechu a autorizar el que s’esfardane mediu país. Asturies nun ye propiedá del gobiernu de turnu. Asturies ye patrimoniu de tolos asturianos que moren nella na actualidá y de los que van ñacer nel futuru. De que viendan l’oru d’esi padremuñu a foriatos a cambéu de tres centenares de puestos de trabayu mientres que fine esa xera, caún pue opinar lu que-y pete; sicasí’l qu’amás toles faces oxetu de la estraición vayan ser encetaes con metales pesaos, eso nun tien xustificación dalguna; arriendes de qu’esisten otros procedimientos d’estraición menos dañibles, magar que más costosos. Si nun se pon torga a estes actuaciones: paisaxe, terrén, fauna, flora, fontes, ríos y per ende la salú de munchos paisanos van sufrir les consecuencies; bien de xente tendrá que colar y finarán los beneficios del turismu a la cuenta del Paraísu Natural que camudará en Folleru Mineral. Pan pa güei pa unos pocos, fame pa mañana pa tol occidente por culpa d’esa llaceria. ¿Cuándo se decatarán dalgunos de que’l dineru y l’oru nun se comen, y que'l cianuru y el mercuriu nun se beben sinón qu’envelenen?

No hay comentarios:

Publicar un comentario