Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

lunes, 28 de noviembre de 2016

Zamba de la mio soledá


Cuando cai la oración,
col so mantu de gris serondiegu,
seique anuecha nel mio corazón,
l'aveseda murnia de tar avisiegu.

L'alcordanza reñaz
de les hores felices d’entós
va cutiendo en mio mente y renaz,
como un ríu de suaños medrando con vós.

Yo tamién árbol fui,
qu'al pasar pela vida dalgún frutu di.
Pero'l tiempu que llinda’l frutar,
frayando’l mio tueru lu quier arrincar.

Namái quiero al partir
nun llevar na mio alma un rancor.
Que lo amargosu que tuvo'l vivir
foi más tienru y más guapu, xuníu al to amor.

Por si acasu na tamba
l’alcordanza pudiera quedar,
qu'una copla con sones de zamba,
xunto a esa alcordanza, sía quien a cantar.

Malapenes la espita
d’una espicha que fai escaecer,
nun olvido por embargo a Lita
y güei col so cantu quiero entemecer,
y güei col so cantu quiero entemecer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario