Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

sábado, 10 de diciembre de 2016

Escritores capullos y pabardos


     Hai bonos escritores capullos y pabardos. Nun quiero dicir que tolos bonos escritores seyan capullos y pabardos, nin que tolos capullos y pabardos seyan escritores. Fago esta repunante reflexón a la vera d’una copa de dastosin que chumo pa la tusidera. Arriendes, hai malos escritores aínda más capullos y pabardos; sicasí, tampoco tolos malos escritores son capullos y pabardos; nin siquier tolos capullos y pabardos son malos escritores. Lleí nel prospeutu qu’en casu de sobredosis llame al Serviciu d'Información Tosicolóxica, pero lu trabuqué col del Defensor del Pueblu y yá m’informaron que namái m’aiden n’horariu d’oficina. Hai bonos y malos escritores que tienen Feisbuc, como yo, magar que bien seguru que saben más informática que yo. La cuestión ye que cuasi tolos bonos y malos escritores seyan capullos y pabardos o nun lu seyan son personaxes públicos o yá pasen de les cinco mil amistaes por culpa de que son afamaos y vienden les bones o males obres. Amás, los bonos o malos escritores capullos y pabardos, o non, nun colinguen nada de lo qu’escriben, de baldre na so muria. Como esto yá entama a ser un párrafu mui llargu, talamente como otru qu’agüeyé nel prospeutu del dastosin, a cuenta d’ello vamos pasar al qu’entra o siguiente.

     Nun vos voi a falar más del dastosin yá que me ta entrando’l sueñu y enfuso nel aniciu de nun saber de lu que falo. Yo, nun soi nin bon nin mal escritor porque nun espublizo llibros de pagu. Ello trai que nun algamo a ser capullu nin pabardu anque, nun penséis, la tema ye que sí algamé a la metá de los amigos necesarios nel Feisbuc pa ser un personaxe públicu o un de la tan trayida triba d’escritores bonos o malos, capullos y pabardos, o non. De resultes, m’entra la medrana, nun vaya a ser que más alantre doble les amistaes y me tresforme en repolludu. Al ser de los escoyíos, nun colingaré nada y mesmamente naide será a contautar conmigo. Asina que bien seguru que camudaré a capullu y pabardu y nun aceutaré solicitúes d’amistá de la plebe d’escritores nun señoritos. Quiciabes lu meyor sedría nun aceutar más, lu que me convertiría nun ranciu. Llegáu a esti puntu cuento que me metiera nun caleyu ensin salida esbariando en dastosin y entá nun soi a escoyer nun mal dilema.



No hay comentarios:

Publicar un comentario