Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 20 de enero de 2017

¡PAPEN TAMIÉN EL MIO ALMUERZU!

        Non, nun procuro convida-yos, ye que nos primeros díes del añu qu’entra, cuando retayaron de nuevu'l valir de la mio pensión un 1,25%, xubiéronme 10 céntimos el café y 20 un ruin churru qu’ataragañaba, polo que m'obligaron a refugalos. Deseo esclaria-yos que dicha paga constitúi un derechu adquiríu a lo llargo de décades cotizando pa ello, polo qu'igualmente tán tarazando los mios derechos. Coles mesmes, afitaron un copagu sanitariu del que los xubilaos tábamos escusaos; arriendes d’esniciar una riestra de melecines del ámbitu de prescripción de la Seguridá Social. De mano, en 2011, conxeláronnos la mentada renta, cuando la inflación algamó'l 2,4% y, en 2012, cuando esguiló al 2,9%, namái nos aportaron un 1%. El so enfotu llevóme a cavilgar en que deben d’escurrir Uds. que, como somos capaces d'agabitar a les nueses families, tamién debemos de ser quien a cuadrar les sos cuentes, en tantu se xuben Uds. mesmos cuatro vegaes más, rescaten bancos, amonten un 8 % otres partíes, sofiten a persones de fuera o perdonen 1492 millones d'euros a Cuba, pero créanme señores del Gobiernu qu'eso nun ye posible. Tocantes a la oposición, a unos debemos d'estima-yos apautar con Uds. ensin tener pa nada en cuenta esta fechoría y a otros el que nun-yos pague la pena, nesti casu, salir a la cai o a arrodiar el Congresu. Mientres, encarécense una burricada servicios como la lluz, el gas o'l combustible y de secute lo van facer los productos de primera necesidá, el tresporte y fasta la mesma cuota de la nuesa comunidá. En resume, déxenme qu'anecie n'ufierta-yos el mio almuerzu y queys empapice a toos yá que nos tán emburriando a tornar al pan moyáu en chicoria ya a dexar d’alleganos a les urnes.
 
¡TÓMENSE TAMBIÉN MI ALMUERZO!
 
        No, no pretendo invitarles, es que en los primeros días del presente año, cuando recortaron de nuevo el poder adquisitivo de mi pensión un 1,25%, me subieron 10 céntimos el café y 20 una exigua porra que me desayunaba, por lo que me han obligado a suprimir su ingesta. Deseo aclararles que dicha retribución constituye un derecho adquirido a lo largo de décadas cotizando para ello, por lo que igualmente están cercenando mis derechos. Asimismo, establecieron un copago sanitario del que los jubilados estábamos exentos, amén de excluir una serie de medicamentos del ámbito de prescripción de la Seguridad Social. Previamente, en 2011, nos congelaron el mencionado emolumento, cuando la inflación alcanzó el 2,4% y, en 2012, cuando se elevó al 2,9%, sólo nos incrementaron un 1%. Su reincidencia me ha llevado a reflexionar en que Uds. deben de considerar que, como somos capaces de ayudar a nuestras familias, también debemos de serlo para cuadrar sus cuentas, en tanto se suben Uds. mismos cuatro veces más, rescatan bancos, acrecientan un 8 % otras retribuciones, favorecen a personas de fuera o condonan 1492 millones de euros a Cuba, pero créanme señores del Gobierno que eso no es posible. En cuanto a la oposición, a unos debemos de “agradecerles” el haber pactado con Uds. sin tener para nada en cuenta esta afrenta y a otros el que no les merezca la pena, en este caso, salir a la calle o rodear el Congreso. Mientras, se encarecen descomunalmente partidas como la luz, el gas o el combustible y a continuación lo harán los productos de primera necesidad, el transporte y hasta la propia cuota de nuestra comunidad. En resumidas cuentas, permítanme que insista en ofrecerles mi almuerzo y que se les indigeste a todos ya que nos están obligando a volver al pan mojado en achicoria y a dejar de acudir a las urnas.

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario