Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 13 de marzo de 2018

¡A BAILLAR!



Muerro por ella ensin saber
si l’alcontré o m’atopara,
yá nun m’alcuerdo perdi’l ser,
porque a la fin me sulfatara.
Muerro por ella que me da
un fuerte arume de Pachá,
muerro por ella cuando ta.

Muerro por ella yo tamién,
a matar dos, tamién ye quien,
ella ente toes más golor da
 porque ye encesa como un chuchu,
 ella al mio llau pa siempres ta,
 pue sotripame en soledá,
más me valiera a min qu’ella goliera a cuchu.

Otra musa qu’ensin sida,
va acabando con mio vida,
nel panderu que ta murniu,
la muerte de turniu
m’escucla si surnio.

Muerro por ella que me da
bien d’aforfugu pol mio mal,
 l’alerxa manca de verdá,
yá podría echar H.enu de Gal.
Muerro por ella que me da
esi golor na realidá,
por aciu siento morrer yá.

Cómo alito cuando falta.
Muerro por ella nun cairel.
Col so arrecendor te valta.
Muerro por ella so la piel
y ella canta y m’atraganta,
pol síndrome químicu espanta.

Muerro por ella y naide más
pue esgatuñar dientro de mio,
ella t’arrampla la vida a tatás,
muerro al pie de so,
muerro al pie de so.
                                                                                                                              

No hay comentarios:

Publicar un comentario