Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 11 de marzo de 2018

Carta al mio tíu

(Semeya d'alferez)

Carta al teniente Benino Rodríguez Suárez

Cualesquier cuneta del Frente de Llevante, ensin númberu.

Queríu tíu:
                   
           Tuvi dellos años a la gueta la to buelga pelos arquivos de Salamanca, Valencia, Ávila, Segovia, Guadalaxara y n’otros muérganos oficiales ensin un res de suerte. Quería camentate que de nada valiera’l to sacrificiu por cuenta que l’amarraza se perdiera y los cabezaleros de la República trespandaron motorizaos les fronteres abandonando a la tropa. Miles d’exiliaos algamaron la llende con Francia y los franceses los malafayaron en campos de concentración ensin nenguna aida de los países de los abelugaos qu’agora mantenemos nós equí. D’otra miente, tampoco fuimos a alcontrar al to hermanu mayor pente les sables del desiertu marroquinu; sicasí, güei se cumple’l catorcenu cabudañu d’una desaxerada llaceria onde un puñáu de magrebinos a los que nunyos torgaron el pasu españaron a 192 paisanos y firieron a milenta. Amestar qu’ellos, tres d’escorrenos de Marruecos, tamién nos aventaron del Sahara, onde nos tirotiaba caldía’l Frente Polisariu Saharaui qu’amás prindaba pesqueros y que de resultes matara a una montonera españoles, sobre too canarios. Güei alderiquen que tenemos obligaciones pa con ellos y nos manden a los sos guah.es a campamentos de branu. No que se refier a tolos países que nos echaron de Suramérica, los sos emigrantes talamente s’allegaron por millones y nacionalicen a los sos neños españoles ensin dexar de festexar la so respeutiva fiesta nacional del día nel que nos espulsaron.

         Voi finar camentando que n’España siguimos amarraos y que los más célebres partíos mangoniaron colos cuartos y retayen el retiru a los vieyos, anque estos anecien en votalos por culpa qu’a los qu’asoleyaron–yos tienen aínda más medrana. Mientres, al albentestate, paecen reproducise los sicópates que lu mesmu asesinen a una muyer qu’a un neñu, y los robos, fechoríes y ocupaciones de cases se multipliquen ensin unes lleis acordies a los delitos. En resultancia, esto pinta cada vez peor.
                
                El to sobrín que t’estima y nun t’escaez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario