Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 14 de marzo de 2018

El mio caserón



D’esa tierra noble,
la que yo más quiero,
traigo un pasudoble
col so son mineru.
Qué curioses son, madre,
 qué prestoses son.

Falo de la casa onde yo naciera,
la casa más guapa del Cuartu la Riera.
Qué curioses son, madre,
 qué prestoses son. (bis)

Estribillu:

So la so panera vuelen caparines
y baxo’l bistechu añeren andolines.
Tien una fornera na qu’arroxa’l pan,
pende yo cantaba igual qu’un raitán.
Qué curioses son, madre,
qué prestoses son.
Qué perguapes son, madre,
 les coses del caserón.

D'esmeralda'l campu,
de zafiru’l cielu
ya’l mio pullu blancu
ye de terciopelu.
Qué curioses son, madre,
qué prestoses son.

Canten ruiseñores,
canten los xilgueros,
canten segadores
y los camineros.
Qué curioses son, madre,
qué prestoses son. (bis)

Estribillu:

So la so panera vuelen caparines
y baxo’l bistechu añeren andolines.
Tien una fornera na qu’arroxa’l pan,
pende yo cantaba igual qu’un raitán.
Qué curioses son, madre,
qué prestoses son.
Qué perguapes son, madre,
les coses del mio rincón.

No hay comentarios:

Publicar un comentario