Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 27 de marzo de 2020

La Graciosa II



     Daquella, los nuevos amos s'encargaron aína de retirar la última buelga de La Graciosa. Anguaño, la mio semeya ye lo únicu que queda d'ella. Tres camudar el nome, nun tardaron munchu en dixebrar caún pel so camín mientres qu'esa isla se caltién ensin encetaos ayena al presente andanciu y bien seguru que dende Pedru Barba a Caleta del Sebu ri la gracia de la cabera fechoría. Pueque esi azulexu bien valiera  pa defender a los sos propietarios de lo dañible, ¿sabrálu dalgún guanche? Pa quien nun lo recuerde, amiesto'l párrafo qu’entra colo qu'escribí nel so día sobro ella…

     “Tornaron al so orixe y paez que foi ayeri… Dempués d’una montonera d’años viviendo nesa urbanización madrilana a la vera nós, colaron camín del puertu d'Huelva colos sos dos perros, un fardel d’ilusiones y delles caxes d’aperios y ropa que malcuriosu afayaben nel escasu sitiu qu’espurría del pequeñu coche. Nél marcharon colo que rescataron del pasáu, tol so presente y los nuevos proyeutos de futuru. El barcu partiera dende Cádiz, pero a Gigi nun–y debió prestar un res arrequexar día y mediu zarráu nel tresportín yá que morrió darréu. En resultancia, La Graciosa dexó de selu tantu; sicasí, tres más de cinco años, el so baldosín entá anecia n’amosar na muria’l caberu destín de los postreros moradores de la casa, qu’aínda se caltién en silenciu. Güei, Saulu vieno de visita mientres que la madre remanez nes Canaries. Xintaron xuntos y pela tardiquina, el cuartu d’Álvarín españa en risaes al tiempu que dambos enrieden y glayen. Arriendes, la mesma estampa de La Graciosa se m’abulta qu’esboza una llixera sorrisa”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario