Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

miércoles, 5 de mayo de 2021

Corazón de tango. Dr. Deseo - Euskadiko Orkestra - Fernando Velázquez

 

Tuvisti que dicime adiós,

cais fundíes so pies de magüetos,

pa echate en falta hasta la muerte

y yo baillando al ritmu de los mios zapatos prietos,

como veleta al vientu fuerte.

Corazón de tangu, tengo'l cuerpu de xota y soi

un aprendiz d’estrañu,

qu’en brazos de la soledá, toi

vendiendo l’alma al diañu

ya equí tu y yo brindando entá, ¡rediós!

Vamos engañanos y dime’l mio cielu qu'esto va durar siempres.

Perdeme nos tos brazos, duce llocura,

tu, la mio droga más dura.

Vamos engañanos y dime’l mio cielu qu'esto va durar siempres.

Perdeme nos tos brazos, duce llocura,

tu, la mio droga más dura.

Corazón de tangu, tengo'l cuerpu de xota y soi

un aprendiz d’estrañu,

qu’en brazos de la soledá, toi

vendiendo l’alma al diañu

ya equí tu y yo brindando entá, ¡rediós!

Vamos engañanos y dime’l mio cielu…

No hay comentarios:

Publicar un comentario