Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

domingo, 30 de mayo de 2021

ÚN DE GRAO - Quítate Neña - Ún de Grao (2016)

A los árboles altos llévalos l’aire,

a la moza que quiero llevóla un flaire.

Hai que tener curiáu colos amores,

porque dacuando muerres de los fervores.

 

Quitate neña de la ventana,

que si nun te retires, neña guapina,

xubiré pela yedra de l’antoxana

y bien seguru qu’urnia la to vecina.

 

Quitate neña del corredor,

nun fienda la baranda, m’entra’l remor.

Nun quiero que te vayas sin que me lleves,

nin que me dexes solu si entá te quedes.

 

A los árboles altos ximielga’l vientu,

a la moza que quiero nin la podrella,

que’l flaire bendixera yá’l casamientu,

y si daquién s’arima chincoy la oreya.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario