Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

sábado, 23 de noviembre de 2013

La gracia pa "cuntare"

 
     Güei, topéme con un home que caleyaba con un neñu de la mano. El pequeñu garraba una llinterna prendida cola otra y, de la que nos cruciamos, los dos riéramos. Cuento que yera un guah.e de los que diba conmigo al colexu y que quiciabes nun aprobara l’asignatura de la vida ya-y fixeron repetir. Yá me pasara dalguna vegada más con otros rapazos; creo que ye l'entamu de lu de “la materia nin se crea nin se destruye, namái se tresforma” aplicáu a la nuesa esistencia. Igual-y asocediera daqué asemeyáu a Lavoisier con Lomonósov, pos pémeque esi mesmu cuentu seique-y lu espetara ésti a Euler, 44 años enantes de que se-y ocurriera a Lavoisier. Polo qu’a min me toca, al nun tar enredáu nesos suspensos, nun sé de que me valiera’l supuestu notable, si a lo caberu quedé con tan poca gracia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario