Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

sábado, 10 de mayo de 2014

Más de lo mesmu


     El Boletín Oficial del Estado (BOE) publicó ayer la licitación de las obras de construcción y mantenimiento de las instalaciones de protección civil y de seguridad en los túneles de la Variante por 98,5 millones y 14 meses de plazo. (LNE, güei, 10.5.2014)

     Las obras de construcción de la 
Variante de Pajares revivirán en 2013 y la infraestructura estará lista para funcionar en 2014, según anunció la ministra de Fomento Ana Pastor durante una sesión de control al Gobierno realizada en el Congreso el pasado miércoles. (23-9-2012)


    Más de lo mesmu. Otros 14 meses de plazu a amestar, amás d’otros 98,5 millones pa construcción, caltenimientu, proteición y seguridá nos furacos de la Variante. El nuesu Ave ye’l más seguru d’España y seique’l tren más seguru del mundu. Nun tien más qu’una pega, amiguinos, que nun furrula; arriendes que, cada noticia trai un nuevu retrasu y per ende una nueva tomadura de pelo a los asturianos. Lo peor del casu ye que nun pasa nada porque equí naide reburdia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario