Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

viernes, 8 de abril de 2016

Yo nun soi marineru


Yo nun soi marineru,
que si lu fuere,
de salitre’l tinteru,
lu compunxere.

Yo nun soi como’l playu,
neña galana,
porque sí llevo’l bayu,
pela mañana.

Yo nun soi un marnuetu,
soi de la braña,
cuando esguilo pel cuetu,
él nun m’engaña.

Pela mar nun saleo,
nin voi avante,
nin llevanto tan ceo,
amor amante.

Pela mar nun algamo
el finxu’l cielu,
nin me pue'l so reclamo
de carambelu.

Pela mar nun m’alcuentro
nin m’arrequexo,
porque en breda nun entro
y tatarexo.

Magar toi nel altor,
nun sufro arcaes,
m’afalaga’l mugor
y canto añaes.

Se m’avera’l malvís
acompañando,
y finamos col bris,
apigazando.

Equí ta la mio vida
y teo l’alma,
el cabañu y cabida,
amás, la calma.

2 comentarios: