Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 26 de marzo de 2019

La mio hestoria



     Los mios pas ñacieron nun occidente entá más desconocíu qu’agora. Como nun yeren meirazos tuvieron que colar d’Asturies yá enantes de la guerra. Por culpa d’ello yo nací onde me dio pola gana tras d’una procesión del día’l Carmen. Pasé la neñez afogándome y d’escursión al Institutu Antidiftéricu. De guah.e fui a un colexu que nun amosaba placa por causa de l’amarraza. Fixi la comunión ensin algamar nin siquier a vicealmirante. Trabayé y estudié a un tiempu y me titularon de Bachiller Superior, pero nun fui quien a ser economista porque un día me decaté qu’aquello yá lo sabía ya una nueche colé de la universidá. Cortexé pocu por pura cortedá y me casé cola que me paeció más curiosa. Como yera probe, namái tuvi un fíu; sicasí, abondo más llistu que yo y que sí foi a finar delles carreres. Camudé de xera y me caltuvi trenta años en banca. Aforré ya invertí n’aiciones de la mesma entidá col envís d’aselar la vieyura, magar qu’un mal día me pañaron tol “botín” y ta perclaru que finó en Santander. Anguaño encoplo y compongo pa escaecer les mios penes anque me sal al aviesu. Arriendes, nun puedo espublizar y pa remate’l mio padrín morriera hai yá cuarenta años. Davezu ando pel monte cola intención d’alcontrame a min mesmu; pero, por puru despiste, nun faigo más que perder coses. Carecí dalgún qu’otru drama aparte que yá vos cuntaré más alantre n’otros selce minutos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario