Lluis de Turiellos

Y un poeta orixinal, que ye una categoría a parte que dexa güelga propia nel camín de les lletres, que yá ye abondo. (Munches gracies, Lluis)

martes, 12 de marzo de 2019

Te quiero llibre



Voi llantar la ocurrencia d’un paisanu que nun tien nin siquiera Feisbuc qu’asegurara que, col son de Nando ya esta lletra, naide más diba a xubir al árbol a pañar flores pa nenguna morena.

Te quiero verde, te quiero,
verde ye’l valle encantáu,

(bis)

la rama, l’aire ya’l tueru
d’un sentimientu amestáu,
la borrina nel senderu
que naz y muerre al mio llau.



Te quiero llibre, te quiero,
llibre como’l maxín míu,

(bis)

esi arremangu melgueru
ya un suañu ensembre firíu.

(bis)


Y llibre yes tu,
la tierra callada,
qu’arrames grisú
cola bocanada.

Y llibre yes tu,
mio Asturies amada,
qu’espardes virtú
a cambéu de nada.


Te quiero como te quiero,
porque fuisti la primera,

(bis)

sobro esi cuetu cimeru,
sollerte na rabasera.

(bis)


Ya afalagará
esi orbayu amigu
que te llevará
pa siempres conmigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario